Tuesday, March 22, 2011

Banjir - 22/03/11

jalan menuju politeknik









jalan ni area TSR


Gambar2 diatas aku snap ptg smlm time aku otw balik krmh, hujan turun dengan lebat selebatnya... aku gerak dr ofc dlm jam 4.35 boleh2 aku sampai rumah ngam2 jam 6pm... mmg teruk jammed smlm dalam keadaan jalan yg kabur nampak putih je jalan raya, pastu air hujan yg lebat, jalan dipenuhi air bertakung kiri kanan dan paling dasyat aku terkandas d jalan KKIP dan area jalan TSR kerana jalan telah dinaiki air = BANJIR!

Kalo la aku kuar jam 5 tpt confirm aku sampai rmh jam 8pm nasib baik aku cpt amik tindakan balik awal 20 minit hehe... jalan menuju Tuaran mmg x boleh dilalui terpaksa guna jalan menuju KK so 1 jalan kena bg 2 arah... Musim hujan kan skg ni so sapa2 yg bawa keta tu hati2 drive ya ingat yg tersayang...

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!