Tuesday, March 29, 2011

Imanku Tercabar

Lihat pada "Diet Sticker" sudah 7 hari aku berdiet...baru seminggu tu...tp sudah bermacam2 dugaan yg datang silih berganti setiap hari...apakah ini salah satu dr ujian/halangan utk aku meneruskan misi ini bersama2 dengan Usop@Edja....

Setiap dugaan yg datang betul2 mencairkan iman d dadaku huhu...smlm tgh2 ym dgn edja boleh2 pula kami meluahkan perasaan yg meruap2 utk merasa kerangupan tepung KFC huh...walaaa~ mmg terasa sungguh sampai menitis2 air liur aku ni hehe...setelah berbincang dan menggodek/gugel berkaitan kalori2 yg ada dalam isi ayam maka kami telah mengambil keputusan utk lunch d KFC tgh hari ini hahaha... ops! hr ini sj tau takut kepunan org tua2 cakap...

Tetapi..belum pun sampai jam 1pm...engineer kami pula En. Adzley menonjolkan diri dpn meja aku membawa 1 kotak Donnut Big Apple dan 2 Kotak Cake SR huwaaaaaaaa.....mati aku gini ni ging betul2 tercabar iman aku...betul2 la diorang ni cari pasal betul bah tau2 sudah aku diet tp membeli lg makanan sedap2 siap makan dan letak makanan atas meja aku...mau aku pejam mata x dapat pula...takut pula kepunan...ingat btl aku sama pesan org tua...jamah jak sikit bah hehe jd aku pun main cubit2 jak la heheh.... jd kesimpulannya apa pun azam kita mesti hadapi dgn kuat lawan setiap dugaan yg datang itu baru kita boleh capai apa yg kita impikan...kan..kan (ce ceta....ce ceta)







2 comments:

  1. Ish3~ dugaan betul oo wawa..heheh datang pula rezeki makanan bertimpa-timpa :P

    ReplyDelete
  2. Itulah v dalam bulan ni masuk jak rezeki tp ngam2 wawa tgh diet bah ni hehe hancur diet

    ReplyDelete

Komen Anda!