Thursday, March 24, 2011

Jom Shopping Barangan Elektrik

After lunch d Palace Hotel atas invitation Victor Sales Manager Palace Hotel kelmarin aku dgn liz singgah jalan gaya street utk p cuci mata... tgh berjimba-jimba tu terpandang pula kedai elektrik yg ada banner JUALAN PENGHABISAN STOK!!! kami apa lagi tebeliak biji mata hahaha pantang nampak sales sana sini...tanpa melengah lengahkan masa kami terus terkam kedai tersebut dan hasil yg aku dapat adalah seperti dibawah hehee :-

Iron baju buat spare- RM 30

Heater Jug - RM 60

Pandangan Sisi cantik kan bunganya

Kuali yg serba boleh steam/drill etc... janji ko kreatif - RM 15

Caya tak korang harga benda ni RM 15? tp real ok aku x tipu camana berbaloi-baloi kan :-)

p/s- Nyesal aku x beli rice cooker yg boleh muat 10put cuma RM 70.00 saja huhu x pa ada rezeki pas gaji aku serang lg tu kedai if still ada lg la hope dapatla aku memilikinya....

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!