Friday, March 25, 2011

Nasi Beriani 'VS' Secret Receipe

Tepat jam 11.45 aku kuar dr opis mau p buat keta ntah napa bila drive jak rasa cam berada atas kuda pula...sampai2 d kedai tayar technician mengesahkan tayar keta aku bengkak/kembung huhuhu...bermakna aku ada peluang membuang duit dalam 150/- untuk membeli sebiji tayar baru...mampus aku if tiap bulan keta aku ni buat hal....ntah camana perasan pula technician tu Disc Break aku dah nipis huaaaaaa mati aku dalam sekelip mata aku dah membuang rm100 hr ni apa boleh buat ada keta terpaksa la mengharungi cabarannya...

Selesai semua aku balik opis, so sudah tentu aku lunch sorang diri hr ni...x tau mau makan apa jenguk2 kedai bawah nampak pula menu baru Nasi Beriani Ikhwan so jom kita try...

Byk kan boleh makan 2-3 org, aku mkn x habis nasi ni....

Siok2 menikmati makanan sms sampai dr EDJA gtau dia br siap tapau SR yihaaaaa makan lagi camana ni br 2 hari lepas tepek tiker DIET hr ni byk pula aku telan diet apa maknanya ini???? ndak apa hr 1 misi kami akan bermula segala cabaran akan diharungi bersama-sama edja....sila cuci mata jan jamu selera ya...jom kita makan... :-D

Kotak Kek SR lawa d luar sedap d dlm

ntah apa2 nama kek2 ni
 





3 comments:

  1. mahal juga sampai rm150 tu tayar wawa? tapi baru bah kan? heheh slalu kami beli spare tayar di inanam jak wawa. tayar mcm kancil rm40 jak kali tu..tp tu la, original second hand..huhu

    ReplyDelete
  2. rm135 bah tayar tu 1 biji v, brand sime tayar saiz 13" sbb tukar rim sudah kan...ni bulan mmg x duit bah byk btl keta tu minta derma huhu

    ReplyDelete
  3. hehe sb tu kereta tu cakap kan wawa, penat2 aku bawa kamurang pegi keja+mkn angin, mo juga minta blanja kunu..haha

    ReplyDelete

Komen Anda!