Thursday, March 31, 2011

Rezeki Makan Lagi

Kenapa arr...dalam minggu2 ni aku asyik ceta pasal makan? pastu rezeki makan aku bertimpa2 dtg tanpa ku pinta.....ada jak yg mau sponsor belanja aku makan...

Td pagi otw ke ofc nampak kwn sekampung so singgah dia d tepi jalan sebab jalan pun sehala ofc pun sama mmg d sembulan so sekali jalan la dapat juga aku pahala...biasanya dalam seminggu adalah 2-3 kali aku singgah dia ni...

Lalu jalan sulaman td boleh2 pula dia cakap "bah! mari kita singgah McD dulu aku mau makan pan cake ni" jadi aku pun singgahlah...drive thru McD tu, ingatkan dia pesan utk dia jak rupanya dia belanja aku sekali...rezeki jagan ditolak kan...aku amik jak la ucap terima kasih maybe dia belanja sbb aku sll tumpangkan dia la tu...

Azab sungguh kan dugaan aku minggu ni, minggu pertama aku memulakan diet tp mcm2 pula rezeki makan yg datang silih berganti...Alhamdulillah....org cakap rezeki jgn ditolak kan...kan...hendak seribu daya tak hendak seribu dalih...


 Nyaman sungguh...

  Arabica coffee..

Gambar bawah ni selingan ya, rabu tu kami ber3 lunch d kfc tg aru..satu2nya kfc utk org2 pekak/bisu semua staff kfc tg aru ni OKU...so order pun kena guna bahasa isyarat ataupun main tunjuk2 je la... tp kami dah biasa makan sana so mmg mahir sudahlah berbahasa isyarat dgn staf2 kfc tg aru ni...

 
Nampak tudung hitam tinggi lampai tu...itulah Edja... nanti aku paparkan muka sebenar dia hahaha...(dialah teman seperjuangan aku cakap diet konon tp order snack plate ceh...)


Hah...edja tgh mengorder main tunjuk2 la tu tepi dia tu baju ijau tu liz pun sedang main tunjuk2...(edja tgh memikir camana mau tukar peha ke dada hehe) aku ajar dia memula tunjuk paha pastu buat tanda 'X' pastu pegang nenen baru buat tanda 'best' cam ni :-

3 comments:

  1. Alalalalla payah la mu diet wawa hehhehe :D

    ReplyDelete
  2. haha~diet apa barang kita ni kak?Em xpa..neks wik aku btul2 diet la ni.(kunun)..musti tabahkan ati ni taw.

    ReplyDelete
  3. atu tah..malar kan bediet tp inda jua kesampaian..minggu ke minggu sama jua gayanya ni kali la..bah posa jak la kita ja :D

    ReplyDelete

Komen Anda!