Sunday, March 13, 2011

Sepetang d Tg Aru

Date : 13/03/11
Lokasi : Tg. Aru Beach & Perdana Park
Time : 03pm-09pm

Sabtu 12/03/2011 jadi driver mama seharian p tgk kawin so aku terpaksa tinggalkan anak sbb perjalanan jauh kompom aku x selesa drive sebab perangai anak yg berulah...tau2 la budak kecik asal boring mst mau duduk di pangkuan pastu pegang stering keta mau rasa drive...huh ada berani? jalan jauh ok...

Ahad 13/03/2011 awal pagi dia bawa aku p CITY MALL biasalah dalam tu mcm2 ada segala keturunan playground ada mmg dia biasa main d sana sampai puas hati baru mau pulang. aku iyakan saja niat d hati mmg mau tunaikan janji dan bayar hutang sbb tinggalkan dia seharian sabtu tu... otw ke kk boleh2 pula aku tukar plan ke tg aru...makan2 tgk sunset..main air...main pasir dan stay d PERDANA PARK (aku google kuar pla blog ni so paste link jer la yer) sbb mau tgk lg air pancut berirama..lg pn d sana lagi byk dan besar2 playgroundnya sungguh2 puas hati....

Sapa2 yg blm p perdana park tu sila2 la yer...mmg taman rekreasi boleh joging...besantai...dan mcm2 aktiviti ada...kompom puas hati ok... so mari kita layan gambar2 di tempat kejadin :D

@ Tg Aru Beach

Mmg sedap x terkata

Siapakah pemilik tangan ini

Makan sate daging tanpa gigi depan beginilah hasilnnya :P

MyWaffa yg comot dlm mulutnya ada bontot ayam hehe

Mengantuk kekenyangan

Cendol gula melaka yang sedap

Jom main bubble

Bukan bubble yg kuar tp air liur yg tersembur


lentiknya mulut hehe

Siapakah pemilik selipar SW ini?

Sedia...sblm memulakan langkah menuju gigi air


Bunda....tolong ketam gigit...


menunggu ombak mencecah ke kaki

Tulis nama atas pasir...

1...2...3...jumping ops...bunda x bg mandi huhu

Amacam boleh jadi model ka?

Look...sunset dah timbul


We are sibling
sorry blur guna hp buruk
Gatal kaki dan hati x dpt mandi laut

Sunset...is coming...

haih...budak kecik ni x mau pla dia naik

Merenung masa depan...jom plg nanti sunami dtg hohohoho...

Jeles la tu nampak budak lain mandi laut hahaha...

@ Perdana Park


We are the cousin

 Time mau plg dah ni bye..bye...


Gambar2 d PP aku sempat snap 2x sbb hp aku lobet x bawa kamera masa tu... so if mau tau maklumat pasal PP klik jak link d atas ya... jap lg kita share air pancut berirama ya.. da...


No comments:

Post a Comment

Komen Anda!