Monday, March 14, 2011

Tidurlah sayang bunda kerja kerana untukmu

Smlm aku sampai rmh tepat jam 7pm jalan jem sgt2 ntah napa padahal da cuti sekolah da pun...sampai ja rumah tgk anak tdo pla awalnya tdo....haihhh x sempat pla main sudah pagi2 aku p keja dia mc tdo boleh dikira brp jam ja ada masa dgn dia.

Layan news tv3 pastu bawa dia naik atas...x sampai 5 minit bgn pla....hehe ok la tu boleh main2 jap tp kekdahnya aku pla yg x dapat tdo melayan dia nonton tom & jerry sampai jam 1am hehe bila aku pejam mata dia buka siap cucuk2 mata...ntah jam brp kami sama2 tertdo sama...

Td pagi masa aku p keja dia tdo lg...cian bah anakku ni...langsung x masa mau manja2 sm bunda :-( tdo la anakku waffa...bunda keja utk melengkapkan hidupmu untuk menyempurnakan hidupmu.... untuk ko merasa apa yg ko inginkan....izinkan bunda pergi untuk mencari rezeki buat penyambung hidup kita.... walaupun ayah ada dpt juga membantu dan moga kita mendapat lebih apa yg kita ada skg ini...

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!