Thursday, November 12, 2009

Kursus

Salam all...
Semalam aku g Kursus Obligasi majikan & Akta KWSP anjuran ESSET KWSP di Promenade Hotel Kota Kinabalu...
Aku wakil company seorg jer... enjoy jugak dapat byk ilmu sebelum ni bukan tak tau tapi kurang sket pengetahuan dah kursus sehari ni ok la boleh la di shrae ngan kwn2 keja...
Actually, aku dah 4x g kursus ni tapi lain2 tajuk dan penceramah... setahun2 diorg buat kursus ni roadshow kali ni roadshow terakhir kat Sabah so aku bernasib baik la dapat turut serta kursus ni alhamdulillah rezeki jugak kan... ni ada sket gambar yg aku snap guna hp x byk pun coz time fix sangat kita share la...simple2 jer :D
Banner Kursus
Sebahagian dari peserta
Yg lain ke mana?
Desert aku...lunch punya x sempat snap dah lapar hehe

Kek & Puding sedap2 belaka

Kawan baru hehe

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!