Monday, November 1, 2010

lenggang

aku view utk nampak menara tun mustapha

menara tun mustapha disebalik pokok kelapa

jln raya yg lengang cam hr cuti

 view dr pelabuhan kastam keta pun jarang2 lalu

Salam all... ntah ngam ka x tajuk entry aku kali ni hehe bkn pa hr ni aku sng hati pasal jln x jem biasanya aku kuar rmh jam 8 area jln tg lipat likas ni msti jem gila ntah apa angin ribut hr ni jln lengang cam hr cuti pla x sesak cam selalu...heran aku sbb tu aku smpt snap jln yg terkenal dgn jem gila2 ni. biasanya menara tun mustapha langsung  x nampak tp kali ni nampak jelas wlpun kecik mcm btg mancis maybe sbb hr ni awal pagi dah hujan lebat + angin pasal tu org kuar awal or lambat or ada yg amik kesempatan cuti...Tapi pendek kata aku mmg suka keadaan jalan raya pagi td laju je aku tekan pedal minyak bukan mcm sll asyik mainkan pedal clutch break jak... alangkah baiknya kalo tiap hr jalan camni aman aku selamat tiba ke opis....


No comments:

Post a Comment

Komen Anda!