Friday, December 3, 2010

Hati

Hati....
aku skrg dlm keadaan yg amat sakit hati...
kebencianku semakin memuncak...
seakan ada batu besar yg telah menutupi pintu kemaafan pada mereka...
Hati ini tidak dapat menerima apa yg telah dilakukan pada aku sungguh aku tak sangka...
sungguh aku tak sangka saudara sedaging sendiri memperlakukan aku begini....

Ya Allah... ko tebalkanlah tembok kebesaran ku...
Lembutkanlah Hatiku utk memaafkan mereka...
Berilah aku petunjuk dan hidayah utk menghadapi dugaan drMu Ya Allah...

Betul2 aku x menyangka apa yg aku lihat dan baca itu dr saudara sedaging aku sendiri...
Sungguh hina aku diperlakukan mereka....
tidak mungkin aku akan kembali pada masa lalu lagi tidak akan aku menoleh pada kenangan2 yg lalu lagi...
cukuplah setakat ini sahaja hubungan aku dan mereka...
sungguh...sungguh aku tidak terdaya lagi utk mendamaikan diri...

Agar 1 hari nanti BATU yg berada dalam hati ini akan pecah....
tapi masanya aku pun x pasti bila kerana sudah tidak ada sinar utk mereka dalam hati dan diri aku lg...

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!