Saturday, February 11, 2012

MARAH!!!



Sedang saya menonton rancangan M3 dgn mood yg amat baik sambil bersantai dgn my waffa tiba2 masuk anak buah dalam keadaan sangat SAMSENG!

Hilang mood saya...x angin x ribut masuk rumah marah2kan mak dia cakap merapu macam org gila x tentu pasal gara2 kad astro sbb mau tgk perlawanan bola. Saya pun apa lagi tiba2 naik angin. Kakak kita kan takkan kita biarkan saja lgpun takkan kita setakat tengok dan diam sj, saya paling BENCI bila anak sendiri marah dan siap menyumpah2 mak sendiri. Anak yg dikandung selama 9 bulan 9 hari bersikap amat kurang ajar bagaikan ada seten yang merasuk.

Nasib saya x anak perangai mcm ini palis...palis... Entahla salah siapa???? x pasal2 saya pla kawannya bergaduh siap mau ditumbuk puihhhh kurang ajar... anak yg x mengenang budi yg dibagi makan siang malam berani melawan mck sendiri...anak jenis apakah ini siap memukul rumah segala...mcm hebat sangat mcm badan dia tu tulang besi urat dawai...pirahhhh saya pun anytime boleh berambus dari rumah ini la....

Saya menumpang bersebab la...bukan sy tinggal free2 makan free sini...ko nampak siang malam kan saya yg bg kamu makan....huh....malas mau cakap saya tensennnnn mudahan dijauhkan sifat perangai SAMSENG ni pada anak saya....syukur anak saya perempuan senang saya mengawalnya...

Ya Allah jauhkanlah perasaan HITAM dalam HATI anakku Ya Allah...Jauhkan la dia dari segala penyakit hati dan perangai yang HITAM. AMIN....

1 comment:

  1. kenapa juga marah2 tu wawa? hehhe nda kesabaran suda kali :)

    ReplyDelete

Komen Anda!