Friday, February 25, 2011

Apabila Kesabaranku Teruji

Entah bagaimana lagi harus aku berkongsi kedukaan ini... apa bila kelmarin kesabaranku teruji oleh budak2 yg blm mengenal siapa aku didalam kelompok pekerjaan ini.... bukan aku minta untuk diagung-agung kan tapi cukuplah mereka itu ada rasa hormat didalam diri...

Bukan aku minta utk disembah tp cukuplah sekadar mereka menghormati aku sebagai seorg yg lebih tua daripada mereka...

Terasa diri betul2 terhina dgn perangai mereka mengapalah masih ada pelajar yg betul2 berpelajaran tetapi masih tidak dapat membezakan perangai mana baik buruk seseorg dan belajar menghormati seorang sepertimana mereka menghormati ibubapa mereka

1 comment:

  1. sapa juga ni wawa? maah btul mu. mari kita tiau durang :P...eheh main2 jak ba. Seriously, apa kes?

    ReplyDelete

Komen Anda!