Monday, February 28, 2011

MC Donald Drive Thru

Alkisahnya di suatu pagi isnin aku dengan rasa bangganya tiba2 teringin mau bekpes pan cake d MC Donald... mcm biasa laluan aku dr rumah ke opis tiap hari mesti melalui kawasan MC Donald yg ada satu-satunya Drive Thru d KK...


MCD Drive Thru ni mmg sudah lama buka d KK mmg sll pun singgah layan tekak ni, tp dalam sebulan dua ni MCD ni ditutup seketika untuk kerja2 renovation...ntah apa2 lah yg di renovate tu yer... peduli la janji bila buka nanti boleh singgah2 lg...so selama ni if teringin mau makan pun masuk CP atau d APC ja la...bukan lagi Drive Thru ya kawan-kawan...

Sambung ceta perenggan 1 td, aku dengan rasa yakin pun singgah la sbb MCD DT dah operasi lagi so bila dah masuk kawasan DT tu tetiba aku jumpa binatang ni
*
*
*
*
*
dr jauh aku nampak benda ni tapi x peduli aku teruskan perjalanan dgn hanya menoleh sekali sj pd benda ni tanpa membaca dan tanpa mengambil tau apakah benda ini... bila aku terus drive ada pula sora minta aku confirm order...ya Ampun JAKUN nya aku hahahaha....rupanya renovation hr tu sbb nak letak mesin order ni kat luar pastu baru g kaunter bayar terus bukan lagi cam dulu-dulu order+pay....kahkah.... :D mmg lucu dan lawak gila2 aku hr tu if d KL mmg sudah lama kan tau la sabah ni lambat sikit pembaharuan...

Kan dulu b4 renovate order n pay terus kat sini...kan...kan.... (cover malu) hehe sapa suruh kan jalan terus tanpa pedulikan alam sekeliling hehehe....pastu jalan lagi sikit jmpa 1 tingkap untuk amik order cam ni
*
*
*
*
*



dah dapat bolehlah makannnnnnnnn so kesimpulannya nya dari pengalaman yg aku dapat hr tu... sila lah pandang2 jeling2 alam sekeliling anda ya peka,respon dan amalkan budaya sikap amik tau ya kawan2 supaya x jd lg kes cam aku hehehe.....lawak2....

2 comments:

  1. ahahha vv lagi la jakun ni wawa..ada sekali jk masuk MCD. Ni dimana ni? yang jalan melalui hospital likas tu ka apa?

    ReplyDelete
  2. iya jalan sulaman bah area kingfisher tu kan dulu mana ada mesin order d luar terus p kaunter jak hehe tu la jakun lebih

    ReplyDelete

Komen Anda!