Wednesday, May 11, 2011

Celebrate BDay & Mothers Day

Blm terlambat lg utk aku mengucapkan Selamat Hari Ibu buat semua yang bergelar IBU... 08 Mei 2011 hari lahir aku dan x sangka hari ibu juga di raikan dgn tarikh yang sama....beruntung sungguh aku pada tarikh yg sama Bday dan Hari Ibu diraikan sekali....



Aku sempat book cheese kek dr kawan aku sj try hasil tangan dia...mmg sedap terasa dr krimmer sampai ke buah dan keknya...x rugi mmg berbaloi...sempat jugala kami masak2 dan makan drmh ahad tu adik beradik pun berkumpul kan meriah jugalah rumah...

 Wow....usia aku dah genap 32 tahun pada tahun 2011 ni hahahaha....moga aku dikurniakan kesihatan yang bai, dimurahkan rezeki dan sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang...doakan aku ya....




Ini kek yg aku tempah dr kawan aku tu, tgk aksi anak aku tu siap bertenggek atas meja x sabar mau ptg kek...tiap kali ada kek tiap kali tu juga dia ingat Bday dia hehe...

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!