Tuesday, May 3, 2011

XTVT Weekend

Kerja yg teramat bz melanda meja opisku menyebabkan aku x berkesempatan mengupdate blog yang bersawang... Dipendekkan cerita aku share xtvt weekend aku..oh ya sebelum tu blm terlambat lagi aku mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI PEKERJA BUAT SEMUA PEKERJA@ DI SELURUH DUNIA.


Sabtu 30/4/2011 bawa anak main2 d City Mall menghabiskan masa bermain d playground tp bukannya dia mau main pun lokasi yg dituju ialah rak2 buku...syukur alhamdulillah...masuk playground bukan tujuan main tp utk membaca buku2 cerita kanak2 walaupun blm pandai membaca sebagai bonda aku yg bacakan cerita dogeng kanak2...janji dia faham kan


tgh memilih buku utk di baca




Lengang kan...boleh sj main puas2 mana satu mau biasanya penuh tempat ni, habis main aku turun ke bawah masuk giant beli barang dapur...masuk pintu besar boleh2 pula ada promotion jualan murah basikal kanak2... mmg lama sudah menuntut janji minta belikan tapi aku x berani takut dia jatuh...pandai pula merayu memujuk..kesian punya pasal aku belikan juga basikal ni...




Sampai rumah projek belajar menunggang basikal pun bermula....

Ahad 01/05/2011, ada rombongan ke Beaufort rumah bakal adik ipar aku... aku x amik pic guna hp semuanya dlm kamera ada masa aku upload aku just snap video lagu kanak2 buat penghibur waffa dalam keta supaya boleh duk diam...bertolak dari rumah jam 9.30 sampai jam 12.30 perjalanan mengambil masa 3 jam dari tuaran ke beaufort.


Lagu Apple & Banana

Jakel @ 2nd fllor (floor yg jual langsir)

Isnin 02/05/2011 bawa mama ke Jakel mau beli langsir katanya...serba hitam putih geng...aku beli kain chiffon pelangi rm 10/meter. Kebetulan mmg ada sales sehingga 88% ala..baju uniform utk kawin adik aku... nanti aku riakkan ya...

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!