Thursday, August 18, 2011

Persiapan Raya






Assalammualaikum semua...

Lama x update blog kan...maaf la ya bz dengan tugas2 yg berlambak atas meja ni. Dpt curi2 masa baca blog korang jer ni...
Camana dengan persiapan raya korang??? persiapan raya kami anak beranak tahun ni ala kadar shj... cuma tumpukan pada permata hati sorang tu jer...yerlah sebagai mak bapa ni perasaan riak xlah sama cam zaman bujang2 kan....

Baju kurung utk aku ada 2 pasang
Baju melayu hubby ada 1 pasang
Baju kurung waffa ada 2 pasang, pastu gown ada 1, jeans 1, Tee 1, Overall 1... 
buat masa ni mmg nak tambahkan baju2 anak jer la utk diri sendiri cukupla kot cuma nk cr tudung yg match jer utk baju kurung tu.
Utk mak, ipar aku dah sediakan so aku sediakan utk mak mentua aku la pulak cuma aku baru dapat sandal jer baju aku x beli lagi ntah baju apa yg sesuai utk mak mentua aku tu agaknya. hmmm.....

Yerlah kita ni raya x raya confirm tiap bulan membeli belah kan. So cam bulan2 biasa jer la cumanya thn ni kena kuar byk duit sket la...nak buat segala kuih muih lauk pauk lagi... pendek kata persiapan kami anak beranak baru 50% mood pun byk kelaut sebab kerja2 menimbun d pejabat ni.

Mgu dpn dah nak raya hope this week aku dapat belanja apa yg x terbeli lg. Plan minggu ni nak bawa mak p membeli belah jap...rasanya aku curi masa sikit la nak cari barang waffa.

Ok all jmpa next entry yer aku mmg bz giler2 skg ni...hehe tata...luv u all! muahsss




No comments:

Post a Comment

Komen Anda!