Wednesday, January 25, 2012

Pra Sekolah

Salam Khamis semua...
maaf coz aku agak lambat sikit share ceta pasal anakku yang dah bersekolah tahun ini. Agak sedih coz gambar2 dia 1st masuk kelas Pra Sekolah habis terdelete so camana aku nak share kan.

My waffa dah masuk Pra Sekolah (5 thn) pada 4 Jan 2012 tu...walaupun sebenarnya usia dia pada 1.1.2012 tu baru genap 4 thn 5 hari...if ikut tahun mmg dah masuk 5 thn kan tp x sampai lg la itulah ruginya beranak hujung tahun huhu...kawan2 semua dah matang yg dia ni masih lg manja tahap dewa.

Hari pertama persekolahan aku nampak dia mcm gemuruh sikit...siap pegang erat baju aku...pastu bila cikgu arahkan ibu bapa semua kuar dr kelas muka dia start merah menahan tangis tp aku biarkan sj. Masuk mgu k2 masih sama juga tp dah boleh masuk kelas sendiri.Minggu k3 aku biar dia angkat semua beg dan botol air aku hantar sampai pintu pagar jer so nampak dia dah berani sikit...syukur alhamdulillah.

Harap bulan2 seterusnya dia dah boleh bersuara dan berani buka mulut walaupun skg ni mmg dia la student yang paling pendiam. Mudahan dia boleh menjadi pelajar yang cemerlang....Amin...


pic ni aku snap awal pagi pas bersiap, muka tgh moody sikit coz malas bgn pagi, mmg inilah mslh kami setiap pagi hehe...

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!