Tuesday, December 22, 2009

Demam


Sejak smlm aku demam,batuk,selsema,penat dan malas yang teramat.... Arghhhh! knp la demam time2 ujung bulan camni dengan kerja yang berlambak dengan audit yang x habis2 nak buat gaji nak closed akaun huhuhu....



Tolong lah akuuuuu!!!!!! aku x larat dah tido pun kena pakai stokin sejuk masuk terus dalam tulang nak layan anak lagi :((



Dah byk ubat aku telan demam still x kebah lagi aku nak cuti bos x bagi MC???? apakah aku boleh amik MC esok??? Boss tolonglah staffmu ini jgn sampai aku pengsan dalam opis sapa yg susah nanti huhuhu...



Aku betul2 xmood nak buat keja kepala pusing batuk berpanjangan kalaulah aku boleh amik cuti sekurang2nya aku boleh rest ni tdk cuti x lulus nak MC pun susah kena dtg jugak esok alahaiiiiiiiiiiiiiiiiii boss....

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!