Wednesday, December 23, 2009

Ofis Kosong

Salam...hr ni aku still demam lagi batuk tak henti sakit dada aku keja aku hampir siap ada sket lagi mudahan leh submit hr ni.. Gaji x masuk lagi esok dah cuti xmas camana nak celebrate bday waffa on 27/12/09 ni huhu nak tak nak terpaksa buat sambutan ala kadar saja asal ada.
Hari aku juga aku sangat x puas hati dengan semua staff sini... korang tengokla ofisku yg kosong ni sudahlah aku sakit terpaksa keja cuti x lulus mc x bagi dengan keadaan yg nazak aku nekad jugak dtg ofis semata2 nak habiskan keja utk gaji staff tp ini pulak yg terjadi...
Ofisku ada 2 floor ok.. grd floor kami sewakan utk kedai runcit 1st untuk admin,akaun,operation dan technical dept. 2nd floor untuk semua bos2 yg ada... Hari ni bos2 ada meeting besar x masuk ofis 1 hari staff yg lain pulak tengah sibuk nak amik kesempatan kuar jadi ular...konon nak g site & mcm2 urusan... 4 staff cuti xmas so yg ada kat ofis skg ni ada 2 org shj... aku dan 1 org cleaner... Adil tak camni???huhuhuhu aku amat sakit hatiiiiiiiiii..........................

Technical Deprt...1 org pun x

Draftman pun x ada

Ni la cleaner ofis terpaksa ku pinjam jd receiptionist


Ni la tempat aku :D

Cam kapal karam bilik Operation Manager ni

Operation Room

Kiri tu bilik QS, Kanan tu pulak bilik PM tgh cuti2 mesia

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!