Tuesday, April 5, 2011

Migraine



Entry pembukaan pada bulan april ni aku mulakan dengan bad news...huhuhu... sudah 3 hari aku sakit kepala sebelah sampai kemata sakitnya...bila tunduk rasa cam mau jatuh dan keluar segala isi dan biji mata...search itnet byk info mengenai migraine apa punca dan kenapa?

Tp 1 info menarik yg aku jumpa ada kaitan dengan diet dan pemakanan...rasanya ada betulnya juga kan skg aku melalui fasa berpantang makan (diet) tiba2 pula boleh dapat penyakit migraine ni b4 ni sekali pun aku x penah kena serangan migraine ni. Smlm p klinik dpt mc hr ni tp aku gagahkan juga kaki ni melangkah ofc atas sebab2 kerja yg tidak dpt aku elakkan...dok pun sahkan mmg aku kena migraine...mcm2 la pula kan gigih berdiet dapat pula penyakit migraine...sesungguhnya keinginan utk kurus itu terlalu byk dugaan dan halangannya hehe


No comments:

Post a Comment

Komen Anda!