Tuesday, April 12, 2011

Sakit Gigi

 
Aku dapat MC 2 hari sbb sakit gigi yg teruk...sakit yg teramat sangat dan pipi bengkak...semuanya berpunca daripada migraine aku mgu lepas, baru aku tau rupanya migraine boleh menyebabkan kita sakit mata, hidung dan juga gigi bukan aku reka ceta ya tp doktor yg terangkan sbb aku tanya gigi aku mana ada yg berlubang so bila aku cakap mgu lps aku migraine pastu biji mata sakit cam mau kuar biji mata sekali dgn hidung aku rasa denyut2 akhirnya sakit itu terus turun ke gusi yg menyebabkan gigi sakit dan pipi bengkak semuanya 1 saluran terjangkit cam kes aku ni belah kanan....

1st time aku kena migraine dan sakit gigi yg teruk....mmg azab sangat semua keja x kena buat apapun semua sakit korang pun tau kan camana rasanya sakit gigi semestinya mcm mau marah jak sampaikan org bercakap pun x boleh...org cakap if sakit gigi hati pun turut sakit kan :-)

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!