Thursday, March 10, 2011

Aku terjebak

Plg keja smlm anakku menagih soya bean...bunda ada beli soya bean??? aduh...mcmna aku boleh terlupa sedangkan makanan yg dia x kirim pla aku belikan...
Anak punya pasal aku cakap pas mandi kita p kedai beli soya bean ya... siap semua masuk keta jalan...eh... camana aku boleh menyimpang kuar jalan menuju bandar ni huhuhu bunda kita p mana ni?

Alang2 dah menuju bandar jom kita beli soya bean d Giant Kolombong hahaha punya jauh, ala niat dalam hati mmg mau bejalan pun gatal kaki if x merayap d shopping2 complex ni lagi2 anak aku if bukan sabtu ahad confirm 5 hr terperap d rmh melayan kartun....

X masuk pun p giant niat utk membeli soya bean dilupkan bila nampak 1 butik baru dalam building tu boleh pula masuk merayap hulu hilir dalam kedai tu...lawa2 baju dalam butik PEACE tu murah pulak tu, niat hati mmg nk cari kemeja keja dah lama x beli kemeja keja asyik itu jer kemeja di pakai tiap hari....Nasib baik sebelah butik tu ada playground so aku singgahkan anak p main sana so aku boleh la memilih2 mana yg lawa kan...

Cari punya cari aku jmpa kemeja yg pendek kata mmg aku suka design harga pun ok x sampai pun rm30 so boleh2 pula aku rembat 2 black n white...pastu dah ada baju kena pula ada slacknya kan so aku rembat 1... otw nak g fitting room nampak pula patung pakai blaus erm..lawa ni mmg sesuai ngan badan chubby cam aku hohoho "dik...boleh turunkan baju yg patung tu pakai ke..." ayat power tu....boleh2 pla sales girl tu cakap akk x mo try yg ini lembut nice color murah lagi kak... bila aku tungang langgangkan baju tu nampak cantik pula... ok2 akk try semua ya...

Ntah apa penyakit aku malam td aku rembat semua baju dan slack yg aku try...haihhhhh biar betul aku ni semuanya RM 134.00 untuk 4 baju dan 1 suar... adehhhhh camana ni duit yg aku stock boleh2 pula kuar...
Fikir punya fikir rasanya redah jer la bukan org pakai aku yg pakai kan duit aku kira bonus utk aku lah bekerja sbb nak apa yg kita rasa nak makan...minum..dan pakai kan tp saving ttp ada every month... lg pun aku bukan sll shopping....mmg jarang la nak beli baju utk diri sendiri semuanya utk anak jer selama dah beranak ni.... :D

No comments:

Post a Comment

Komen Anda!