Tuesday, March 8, 2011

Kartun Kegemaran Anakku

Aku nak tanya anak korang suka kartun apa? mesti masing2 ada kartun  kegemaran kan? cam anak aku paling dia suka semua jenis kartun yg berwatakkan princess x kisah princess apa janji princess so aku sbg seorang ibu haruslah melayan hobi anak kan jadi aku belikan la dia cd2 princess yang berulang kali dia tgk setiap hari...

 Cinderella

Snow White - and the seven dwarft
Belle - Beauty & The Beast
Ariel - Little Mermaid

Thinkerbell
 Tom & Jerry pun minat habis-habisan juga :D

Ini la kartun2 kegemaran anakku pendek kata dia tgk aku pun tumpang sekaki la mmg anak beranak dah hafal jalan cerita watak2 kartun ni semua... :D


2 comments:

  1. hehehe sama la kita wawa. sampai watak2 semua suda kenal..hehhe

    ReplyDelete
  2. hehe tu la v anak minat ibu pun layan la

    ReplyDelete

Komen Anda!